Чотириденний курс навчання чіп тюнінгу в класі від компанії Alientech дозволить розкрити всі секрети світу Чіп-Тюнинга.
Матеріал викладатиметься російською мовою нашим сертифікованим тренером. Курс буде зачіпати як теоретичну, так і практичну частину.

Навчання почне свій старт з базового рівня. Це дозволить нашим слухачам познайомитися зі специфічною термінологією області чіп-тюнінгу. Також ви дізнаєтеся, як працюють наші прилади і розгляньте основні характеристики ЕБУ. Надалі, програма курсу плавно перейде на більш просунутий рівень, де будуть розглядатися бензинові, дизельні, гібридні і навіть електричні автомобілі. Крім того, ми покажемо різні приклади калібрування ЕБУ двигунів і АКПП.

Програма курсу була ретельно продумана, щоб кожен слухач зміг отримати як теоретичні, так і практичні знання щодо здійснення чіп-тюнінгу. Стати справжнім професіоналом разом з Alientech.

В кінці кожного дня, ви отримаєте сертифікат, що підтверджує придбані вами навички. Ви зможете відвідати будь-який з днів за вашим бажанням. Незважаючи на це, ми рекомендуємо взяти участь у всіх рівнях навчання, оскільки кожен етап доповнює один одного, що сприяє повному закріпленню пройденого матеріалу. У будь-який момент, наш тренер зможе розвіяти всі ваші сумніви і відповісти на будь-які питання.

Alientech продовжує піклуватися про навколишнє середовище, тому всі сертифікати по проходженню навчання ви отримаєте в електронному вигляді. Вони будуть відправлені на вашу електронну адресу.

Захід проводитиме наш сертифікований фахівець Руслан Войтович.

Навчитеся використовувати оригінальне, безпечне і надійне обладнання від компанії Alientech.
Наші інструменти дозволять стати справжнім професіоналом. Обравши шлях підвищення власної кваліфікації через навчання, ви зможете примножити свій бізнес, збільшивши потік нових клієнтів у вашій автомайстерні.

Навчання буде проходити в м.Києві, готель “President” (вул. Госпітальна, 12)

Поспішайте! Кількість місць обмежена.
ДЕНЬ 1 – РІВЕНЬ 1 (ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА)
ТЕОРІЯ

Базові поняття про чіп-тюнінгу: Електронний блок управління (ЕБУ). Структура і основні характеристики. Основні терміни, обладнання для чіп-тюнінгу, протоколи та інструкції до них
Структури курсу навчання і його основні цілі.
Основний функціонал ПО калібрування ECM TITANIUM
Пошук файлів і драйверів в Базі Даних Alientech
ПРАКТИКА

Читання ЕБУ за допомогою програматора KESSv2: ЕБУ EDC16 на автомобілях VOLVO. ЕБУ DENSO на автомобілях MITSUBISHI
Читання ЕБУ за допомогою програматора K-TAG: ЕБУ EDC16 на автомобілях VOLVO. ЕБУ DENSO на автомобілях MITSUBISHI
Пошук необхідного драйвера за допомогою ECM TITANIUM
Запит Драйвера і оригінальної прошивки в Базі Даних Alientech
Порівняння двох прошивок, лічених з допомогою приладів KESS і K-TAG
Принцип зчитування стокової прошивки за допомогою KESSv2 і записи за допомогою K-TAG (і навпаки).
Отримати більше інформації
ДЕНЬ 2 – РІВЕНЬ 2 (БЕНЗИН)
ПЕРША ЧАСТИНА

Принцип роботи двигуна внутрішнього згоряння
Устаткування і ПО калібрування для бензинових двигунів від компанії Alientech
Методи роботи з бензиновими ЕБУ нового покоління
Приклади чіп-тюнінгу:
Порівняння двох прошивок різних потужностей: VAG 1.8 TURBO ME7x 200 hp. VAG 1.8 TURBO ME7x 225 hp
Порівняння двох прошивок різних потужностей: FORD FOCUS і FORD FIESTA 2016 1.0 EcoBoost 100 hp. FORD FOCUS і FORD FIESTA 2016 1.0 EcoBoost 125 hp
Порівняння двох прошивок: BMW MSD / MSV
ДРУГА ЧАСТИНА

Mercedes-Benz E-Class E 63 S AMG з двигуном 5.5L turbo petrol 2013 р.в. і ЕБУ Bosch MED7.3
BMW 3 Series 335i з двигуном 3.0L Biturbo petrol 2008 р.у і ЕБУ Continental / Siemens MSD81
Skoda Yeti TSI з двигуном 1.8L turbo petrol 2013 р.в. і ЕБУ Bosch MED5
Отримати більше інформації

ДЕНЬ 3 – РІВЕНЬ 2 (ДИЗЕЛЬ)
ПЕРША ЧАСТИНА

Принцип роботи дизельного двигуна
Устаткування і ПО калібрування для дизельних двигунів від компанії Alientech
Методи роботи з дизельними ЕБУ нового покоління
Приклади чіп-тюнінгу: VAG 2000 2.0 SDI fuel injection. VAG EDC15P 1.9 TDI
ДРУГА ЧАСТИНА

Volkswagen Passat B7 Variant з двигуном 2.0L turbo-Diesel і ЕБУ Bosch EDC17C46:
Peugeot 2008 з двигуном 1.6L turbo-Diesel і ЕБУ Bosch EDC17C10
BMW 4 Series 435d з двигуном 3.0L turbo-Diesel і ЕБУ Bosch EDC17CP45
Отримати більше інформації
ДЕНЬ 4 – ГІБРИДНІ ДВІІГАТЕЛІ, АКПП ТА ІНШІ ПРИКЛАДИ КАЛІБРУВАННЯ
ПЕРША ЧАСТИНА

Калібрування гібридних автомобілів в ПО ECM TITANIUM: VAG HYBRID MED 17.1.21. MINI HYBRID
Калібрування електромобілів в ПО ECM TITANIUM: VAG E-GOLF і NISSAN LEAF
АКПП DSGDQ250 TEMIC
ДРУГА ЧАСТИНА

Інші приклади калібрування
POPCORN на прикладі VAG EDC
HOTSTART: EDC15 / EDC16
TORQUE MONITORING. Відключення алгоритму DMB CRD 2
BURBLES BMW: MEVD17 / VAG ME7
SPEED LIMIT: FIAT DUCATO, IVECO DAILY, VAG, BMW EDC17
LAMBDA Switch off на прикладі VAG / BMW з бензиновими двигунами
EGR CLOSE / OFF: PSA BOSCH; FORD SIEMENS SID 206 + DTC off / VAGEDC16 / EDC17
підрахунок крутного моменту для бензинового двигуна за допомогою діагностичного тестера
Підрахунок потужності дизельного двигуна. Формула підрахунку потужності і крутного моменту.

 

Деталі +380677313844

ACADEMY CLASSES. НОВЫЕ КУРСЫ ОБУЧЕНИЯ С 27 ПО 30 АПРЕЛЯ В КИЕВЕ

 

https://www.youtube.com/channel/UCkVs8JjBrKXwTWYZXryQ0UQ

https://www.instagram.com/chiptuning_lviv/

 

 

Политика конфиденциальности

Наш сайт использует файлы cookies, чтобы улучшить работу и повысить эффективность сайта. Продолжая работу с сайтом, вы соглашаетесь с использованием нами cookies и политикой конфиденциальности.

Принять